راهنمای حسابخانه مانی - نسخه 1.7

تراکنش ها

تاریخ انتشار : 1395 شهریور 04ساعت انتشار : 16:22:5بازدید : 3,404 بار تشکر از راهنما : 18 بار

هر تراکنش می تواند شامل : (هزینه ، درآمد ، جابجایی ، دریافت ، پرداخت)  باشد هنگامی که برنامه را اجرا می کنید در پنجره ای که گشوده می شود  لیست تراکنش ها را مشاهده می کنید.




جهت مشاهده لیست تراکنش ها بر اساس نوع حساب، در قسمت فیلتر ها در سمت بالا و  میانی پنجره اصلی لیست کشویی قرار داده شده است، می توانید از لیست کشویی حساب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
پس از انتخاب حساب مورد نظر، با توجه به بازه  تاریخی انتخاب شده، لیست تمامی دریافت و پرداخت های آن را مشاهده خواهید کرد. جهت انتخاب محدوده تاریخی دو امکان وجود دارد تا بتوانید با استفاده از آنها محدوده تاریخی مورد نظر را راحت تر انتخاب کنید.
در قسمت محدوده تاریخی می توانید محدوده تاریخی خاص را وارد نمایید.
 چهار دکمه با عنوان های :   امروز، این هفته، این ماه و امسال نیز وجود دارد که می توانید با فشار دادن هر کدام از آنها محدوده تاریخی خود را انتخاب کنید.
در کنار این هفته ، دکمه کشویی قرار دارد که امکان انتخاب  3 تاریخ : هفته پیش ، دو هفته پیش ، سه هفته پیش  را دارد و همچنین  در کنار این ماه ، دکمه کشویی قرار دارد که جهت نمایش تراکنش ها در هر ماه  می توانید ماه مورد نظر خود را کلیک کنید.
پس از انتخاب هر محدوده تاریخی اطلاعات تراکنش ها به صورت خودکار بروز می شوند و اطلاعات مربوط به تراکنش های حساب انتخاب شده را مشاهده خواهید کرد.