راهنمای حسابخانه مانی - نسخه 1.7

ثبت انتقال

تاریخ انتشار : 1395 شهریور 04ساعت انتشار : 16:39:36بازدید : 3,208 بار تشکر از راهنما : 8 بار

هنگامی‌که پولی مابین حساب‌های خودتان جابجا می‌کنید؛ از این گزینه استفاده فرمایید. برای مثال: برداشت پول از خودپردازها، "جابجایی" مابین حساب کارتی و کیف پول شما است.



جهت انتقال پول ما بین حساب ها  در صفحه اصلی برنامه  قسمت تراکنش بر روی آیکن جابجایی  و یا در منوی اصلی بر روی جابجایی کلیک کنید تا  پنجره جابجایی باز شود .


ابتدا از لیست کشویی از حساب  باید حساب مبدا ( حسابی که قرار از پول از آنبرداشته شود) را  انتخاب کنید و سپس از لیست کشویی به حساب باید حساب مقصد( حسابی که پول به آن واریز می شود) را انتخاب کنید.

سپس فیلد تاریخ را پر کرده و در فیلد بها مبلغ قابل انتقال را وارد کنید. و در فیلد شرح می توانید هر متنی را به عنوان توضیح وارد کنید.

در نهایت با زدن دکمه ثبت اطلاعات شما ذخیره شده و پنجره انتقال بسته می شود و در لیست تراکنش ها  قابل مشاهده می باشد. و مبلغ مورد نظر در حساب مقصد قابل استفاده می باشد.

ضمنا در صورتی که مایل به ثبت چندین تراکنش با ورودی تاریخ مشخص و یا پشت سر هم بدون باز و بسته کردن مجدد پنجره  باشید می توانید تیک ثبت چندین تراکنش  را از قسمت پائین و سمت راست پنجره بزنید . به این ترتیب پس از هر بار ثبت  پرداختی فرم آماده ورود اطلاعات جدید می باشد تا زمانی که خودتان پنجره پرداخت را ببندید.