راهنمای حسابخانه مانی - نسخه 1.7

تعریف گروه درآمد ها

تاریخ انتشار : 1395 شهریور 04ساعت انتشار : 16:10:57بازدید : 3,807 بار تشکر از راهنما : 10 بار



با استفاده از این گزینه می توانید گروه های در آمد  مورد نظر خود را تعریف نمائید. گروه درآمد  همواره به شما کمک خواهد کرد تا درآمدهای خود را گروه بندی و از هم تفکیک کنید  تا هر زمان که لازم بود از طریق منوی گزارشات درآمد ها را به تفکیک گروه مورد نظر مشاهده و بررسی کنید.


ایجاد گروه جدید

برای ایجاد گروه جدید بر روی دکمه جدید کلیک نمائید، پنجره ای  جهت ایجاد درآمد جدید باز می شود :


گروه بندی ها می توانند به صورت درختی و تعداد شاخه های نامحدود ایجاد شوند ، برای این منظور اگر مایل به ایجاد گروه به عنوان زیر گروه هستید بایستی قبل از زدن دکمه جدید برروی گروه مورد نظر به عنوان ریشه کیک کرده سپس دکمه جدید را بزنید ،  در این صورت  گروهی که انتخاب کردید در پنجره جاری به عنوان سرگروه مشخص می شود  و یا اگر می خواهید گروه جدید به عنوان ریشه ایجاد شود  با استفاده از علامت ضرب داخل کادر  سرگروه را پاک کنید؛  سپس نام ، توضیحات ، نماد (با کلیک روی آیکن مربوطه می توانید تصویر دلخواه خود را از فایل بارگذاری کنید ویا همچنین می توانید از نماد های پیش فرض قرار داده شده در برنامه استفاده کنید) را انتخاب کرده و در انتها دکمه ذخیره را کلیک کنید. اطلاعات ذخیره شده و به فرم قبلی باز می گردید.


ویرایش گروه

جهت ويرايش گروه ابتدا گروه مورد نظر را انتخاب نموده و سپس دكمه ويرايش را كليك كنيد. پس از اعمال تغييرات دكمه ذخيره را كليك كنيد. اطلاعات ذخيره شده و به فرم قبلي باز خواهيد گشت.


حذف گروه

در صورتي كه مايل به حذف يك گروه هستيد، ابتدا آن را انتخاب كنيد و سپس دكمه حذف را كليك نماييد. توجه داشته باشيد در صورتي كه گروه انتخاب شده داراي زير گروه باشد و يا از آن در تراکنش ها استفاده نموده باشيد، نمي توانيد آن را حذف نماييد.