راهنمای حسابخانه مانی - نسخه 1.7

ثبت دریافتی

تاریخ انتشار : 1395 شهریور 04ساعت انتشار : 16:47:35بازدید : 3,597 بار تشکر از راهنما : 19 بار



پول‌هایی که به دست شما می‌رسند؛ ولی جنبه‌ی درآمدی ندارند. برای مثال:"قرض گرفتن " پول و یا پس گرفتن پولی که به دوستی قرض داده بوده‌اید، درآمد شما نیست؛ اگرچه به‌حساب شما افزوده ‌می‌شود؛ تنها آن را "دریافت " کرده‌ای





جهت ثبت دریافتی جدید  در صفحه اصلی برنامه  قسمت تراکنش بر روی آیکن دریافت  و یا در منوی اصلی بر روی دریافت کلیک کنید تا پنجره دریافت باز  شود .




از لیست کشویی به حساب  باید حسابی که تراکنش جاری به آن  پرداخت شده است را  انتخاب کنید به عنوان مثال : کیف پول  ویا  بانک پاسارگاد و ...؛
سپس فیلد تاریخ را پر کرده . و در قسمت بها مبلغ تراکنش را وارد کنید. در فیلد شرح می توانید هر متنی را به عنوان توضیح وارد کنید. و در نهایت با زدن دکمه ثبت اطلاعات شما ذخیره شده و پنجره دریافتی بسته می شود و در لیست تراکنش ها  قابل مشاهده می باشد.


ضمنا در صورتی که مایل به ثبت چندین تراکنش با ورودی تاریخ مشخص و یا پشت سر هم بدون باز و بسته کردن مجدد پنجره  باشید می توانید تیک ثبت چندین تراکنش  را از قسمت پائین و سمت راست پنجره بزنید . به این ترتیب پس از هر بار ثبت  دریافتی فرم آماده ورود اطلاعات جدید می باشد تا زمانی که خودتان پنجره دریافت را ببندید.